Strona główna 
 Warsztaty   rozwoju   osobistego 
 Warsztaty   biznesowe 
 Indywidualne   spotkania 
 Artykuły 
 O nas 
 Kontakt 
W drodze Q nowym możliwościom






    Warsztaty biznesowe

    Warsztaty, jakie Państwu proponujemy zawierają najbardziej aktualną wiedzę skoncentrowaną na technikach wspierających skuteczność pracowników i zarządzających, ściśle związane
    ze zmieniającymi się narzędziami komunikacji, wszechobecnymi w naszej rzeczywistości:






    Temat: Zaawansowana komunikacja w biznesie - część I

    Cele warsztatów:
    Rozwój zaawansowanych umiejętności komunikacji interpersonalnej na bazie technik NLP, podniesienie skuteczności działania w każdym obszarze zawodowym, w szczególności menadżerów, handlowców, udoskonalenie dotychczas stosowanego warsztatu.

    Program:

    1. Przegląd podstawowych zasad i technik komunikacji z elementami NLP.
    2. Umiejętności interpersonalne - szybkie budowanie stanu zaufania i autorytetu.
    3. Postawa, która zwiększa skuteczność, elastyczność jako klucz do działania.
    4. Zaawansowana komunikacja - techniki perswazji, wzorce lingwistyczne,
        motywacja i demotywacja.
    5. Kotwice systemowe - niedyrektywna sugestia.


    Temat: Zaawansowana komunikacja w biznesie - część II

    Program:

    1. Krótkie przypomnienie poznanych zasad i technik komunikacji.
    2. Rozpoznanie procesów zachodzących przy podejmowaniu decyzji
        i motywowaniu się rozmówcy.
    3. Zaawansowana komunikacja - techniki perswazji, wzorce lingwistyczne,
        military patterns - wprowadzenie kolejnych wzorców.
    4. Niekonwencjonalne techniki radzenia sobie ze stresem, trudnymi spotkaniami.
    5. Linia czasu i jej zastosowania.

    ↑powrót




    Temat: Zarządzanie czasem i emocjami

    Cele warsztatu:
    Rozpoznanie indywidualnych sposobów organizacji czasu i stosowanych strategii działania
    w czasie, poznanie technik pozwalających na projektowanie przyszłości. W części zarządzania emocjami - poznanie technik pracy z własnymi emocjami: dystansowanie i angażowanie, wybór adekwatnych zachowań do sytuacji.

    Program:

    1. Indywidualne strategie organizacji czasu - rozpoznanie i wykorzystanie.
    2. Osobista linia czasu - wyznaczanie.
    3. Techniki pracy na linii czasu - realizacja celów, projektowanie przyszłości.
    4. Emocje - coś nad czym warto mieć władzę.
    5. Techniki pracy z emocjami na linii czasu - przygotowanie się do ważnych sytuacji,
        zmiana emocji do wydarzeń przeszłych, usuwanie poczucia winy, nabywanie dystansu.
    6. Budowanie emocji wartościowych i wspierających w działaniu.

    ↑powrót




    Temat: Etyka i wizerunek w życiu zawodowym

    Program:

    1. Kto to jest "człowiek porządny"?
    2. Czym są wartości?
    3. Etyka - definicja i rys historyczny.
    4. Standardy w praktyce, schemat łamania.
    5. Systemy wartości, źródła motywacji.
    6. Etyka w życiu zawodowym - kodeks etyki w organizacji.
    7. Tworzenie wizerunku na bazie wartości.
    8. Zewnętrzne atrybuty wizerunku.
    9. Kultura osobista w życiu zawodowym.
    10. Rola komunikacji.

    ↑powrót




    Temat: Savoir-vivre w biznesie

    Program:

    1. Protokół dyplomatyczny - geneza i zarys.
    2. Elegancja stroju - jednak szata zdobi człowieka.
    3. Pierwsze wrażenie - wygrana "na wejściu".
    4. Kultura osobista - bycie, to nie tylko przeżycie.
    5. Savoir-vivre przy stole.
    6. Zasady obowiązujące w kontaktach zawodowych.

    ↑powrót




    Temat: Nowoczesne negocjacje handlowe

    Cele warsztatu:
    Przejście procesu uzyskiwania od innych tego co chcemy, dając im to, czego oni potrzebują.

    Program:

    1. Spójność to... postawa w negocjacjach.
    2. Dobrze przygotowane negocjacje to... poznanie i dopasowanie interesów stron.
    3. Manipulacja to... etyka i ekologia w negocjacjach.
    4. Kompetencja w sposobie komunikowania się to... mistrzowskie budowanie kontaktu.
    5. Sztuka porozumiewania się to... wspólne obszary porozumienia.
    6. Jeśli pojawią się trudności to... stosowanie ramy rozwiązania.
    7. Sukces negocjacji to... obszary i granice porozumienia.
    8. Zamykanie negocjacji to... czy to porozumienie jest najlepsze?

    ↑powrót




    Temat: Prezentacje handlowe i wystąpienia publiczne

    Cele warsztatu:
    Warsztaty skoncentrowane są na dwóch obszarach: pracy z negatywnymi emocjami przed wystąpieniami publicznymi oraz związane z podprogowym przekazywaniem informacji uczestnikom.

    Program:

    1. Identyfikacja stresorów przed wystąpieniami publicznymi.
    2. Skuteczne techniki NLP likwidujące bodźce negatywne i stresory.
    3. Ogólnie stosowane techniki podprogowego przekazu informacji.
    4. Techniki niedyrektywnej perswazji.
    5. Podstawy lingwistyki perswazyjnej w prezentacjach.

    ↑powrót




    Temat: Zarządzanie zmianą i techniki redukujące stres

    Cele warsztatów:
    Zwiększenie świadomości dotyczącej zmian organizacyjnych., efektywne analizowanie organizacji pod kątem zmian , analiza własnych oporów i zachowań w sytuacjach trudnych, reagowanie na społeczne uwarunkowania procesu zmiany, opór, frustrację, poznanie
    i przećwiczenie sposobów redukcji stresu.

    Program :

    1. Zmiana organizacyjna jako rodzaj sytuacji trudnej.
    2. Inicjowanie zmian organizacyjnych.
    3. Źródła i fazy stresu związane ze zmianami organizacyjnymi.
    4. Psychologiczne mechanizmy obronne w sytuacjach trudnych ze szczególnym
        wskazaniem na sytuację zmian organizacyjnych.
    5. Praktyczne techniki i metody radzenia sobie ze stresemw sytuacjach trudnych.

    ↑powrót




    Temat: Korespondencja biznesowa

    Program:

    1. Ogólne zasady dotyczące pism urzędowych - wprowadzenie.
    2. Nowa jakość - korespondencja elektroniczna.
    3. Konstrukcja dobrego tekstu.
    4. Savoir-vivre korespondencji.
    5. Skuteczny przekaz.
    6. Podsumowanie - teoria w praktyce.

    ↑powrót




    Temat: Techniki umożliwiające szybką regenerację sił organizmu

    Cele warsztatu:
    Poznanie szybkich i skutecznych technik NLP regeneracji sił witalnych organizmu w trakcie intensywnej pracy lub w sytuacji spadku energii do działania oraz w innych sytuacjach stresowych. Nabycie umiejętności wpływania na swój stan emocjonalny w sytuacjach stresowych.

    Program:

    1. Krótkie omówienie sytuacji stresowych i ich skutków dla organizmu.
    2. Wprowadzenie do systemów reprezentacji zmysłowych - submodalności.
    3. Techniki likwidacji pojawiających się negatywnych obrazów.
    4. Techniki likwidacji demotywującego monologu wewnętrznego.
    5. Techniki likwidacji napięć fizycznych.
    6. Wbudowanie zasobów regenerujących organizm.
    7. Przygotowanie się przed sytuacjami stresowymi - wbudowanie postawy spokoju i pewności
        siebie.


    ↑powrót